Wzrost: 182 cm
Znana również jako:
Ranking filmów Burtona – 1. Batman
2. Powrót Batmana
3. Edward Nożycoręk
4. Gnijąca panna młoda
5. Charlie i fabryka czekolady
6. Marsjanie atakują!
7. Alicja w Krainie Czarów
Mój ranking to …
1. Sweeney Todd – Demoniczny golibrofa z Fleet Street (2007)
2. Jeździec bez głowy (1999)
3. Alicja w krainie czarów (2010)
4. Gnijąca panna młoda (2005)
5. Charlie i fabryka czekolady (2005)
6. Edward Nożycoręki (1990)
Uszeregowałem wszystkie filmy co ja oglądałem :)
A zresztą co mi tam
1. Ed Wood (1994) 9/10
2. Edward Nożycoręki (1990) 9/10
3. Powrót Batmana (1992) 9/10
4. Batman (1989) 9/10
5. Sok z żuka (1988) 9/10
6. Jeździec bez głowy (1999) 8/10
7. Sweeney Todd (2007) 7/10
8. Duża ryba (2003) 7/10
9. Marsjanie atakują (1996) 6/10
10. Charlie i fabryka czekolady (2005) 6/10
11. Planeta Małp (2001) 5/10
12. Alicja w krainie czarów (2010) 5/10
1. Batman
Powrót Batmana (nie wiem, który lepszy)
3. Edward nożycoręki
4. Gnijąca panna młoda
5. Jeździec bez głowy
6. Sok z żuka
7. Miasteczko Halloween (to też jego jakby nie było)
8. Charlie i fabryka czekolady
9. Sweeney Todd
10. Duża ryba
11. Frankenwenie
12. Planeta małp (niepotrzeny remake choć charakterka i efekty robią wrażenie).
Edward Nożycoręki
Ed Wood
Batman
Jeździec bez głowy
Sweeney Todd: Demoniczny golibroda z Fleet Street
Frankenweenie
Gnijąca panna młoda Tima Burtona
Charlie i fabryka czekolady
Sok z żuka
Duża ryba
Powrót Batmana
Mroczne cienie
Alicja w Krainie Czarów
Planeta małp
Marsjanie atakują!
Wielka przygoda Pee Wee Hermana
:D – Uwielbiam świat wg. Tima Burtona !!! On, to dopiero musi mieć wyobraźnię. :)
Ta strona powstała dzięki ludziom takim jak Ty. Każdy zarejestrowany użytkownik ma możliwość uzupełniania informacji
o osobie.
Poniżej przedstawiamy listę autorów dla tej osoby:
Proszę czekać…
Jak dla mnie to dość nierówny reżyser, choć nie można mu, w zasadzie w każdym filmie, odmówić fantazji i wizjonerstwa. Nie każda jednak jego produkcja trafiła do mnie